Yeni çalışma biçimlerinin ve değerlerinin hüküm sürdüğü günümüzün küresel rekabete açık iş dünyasında, Yönetim Kurulu Başkanından, sıradan işçiye kadar her kademedeki çalışanımızın sürdürülebilir bir iş garantisinin olmadığı,
Şirketimizin de; sürekli değişen ve gelişen yeni küresel iş dinamikleri doğrultusunda, başarısız hiç kimseye kariyer edinme borcunun olmadığı ve olamayacağı bilinciyle hareket ederek,
Maliyetleri yükseltici etkinlikler içerisine girmek yerine, başarılı bireylerin başarılı kurumlar yaratacağı anlayışını benimsemek, bu davranışımızı da sürdürülebilir bir şekilde, bireysel ve kurumsal iş kültürü haline getirmek suretiyle,
Kendi kariyerimizle birlikte, kurumsal varlığımızı da, yeni küresel iş dinamikleri doğrultusunda oluşturabilmek dileğiyle,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.
Ünal Savaş
2005-Erdemir emeklisi
Elektronik Otomasyon Müdürlüğü
Günümüz piyasa ekonomisinin rekabetçi koşullarında şirketler,
ancak düşünsel sınırları zorlayan yaratıcılıkları, fırsatları değerlendirebilme yetenekleri, sürekli değişimi ve yenilikçiliği ilke edinmiş çalışanları ölçüsünde, birbirlerine karşı rekabet üstünlüğü sağlayabilmektedirler.
Dünya çelik sektörüne yön veren ve oyunun kurallarını belirleyen dünyanın en büyük ölçekli çelik üreticisi ArcelorMittal’in sahibi Laksmi Mittal’ in dediği gibi,
“Always think outside the box and embrace opportunities that appear, wherever they might be.”
“Nerede olursanız olun, her zaman kutunun dışında düşünebilmek ve fırsatları değerlendirebilmek” dileğiyle,
İş süreçlerimizde farklılık yaratacak; sıra dışı düşünce tarzı ile fırsatlara odaklanarak, her zaman ve her ortamda statükonun dışına çıkarak yenilikçi çözümler ve uygulamalar üretebilmek dileğiyle,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN
“Quality is not a formality.” – “Kalite formalite değildir.”
Ünal Savaş – Erdemir emeklisi – 2005, Kalite gönüllüsü
Ünal SAVAŞ – Erdemir retired, 2005, Quality volunteer
“Bir adam okyanus sahilinde yürüyüş yaparken, denize telaşla bir şeyler atan birine rastlar. Biraz daha yaklaşınca bu kişinin, sahile vurmuş denizyıldızlarını denize attığını
fark eder ve “Niçin bu denizyıldızlarını denize atıyorsunuz diye sorar.” Topladıklarını hızla denize atmaya devam eden kişi, “Yaşamaları için” yanıtını verince, adama şaşkınlıkla “İyi ama burada binlerce deniz yıldızı var. Hepsini atmanıza imkan yok. Sizin bunları denize atmanız neyi değiştirecek ki?” der. Yerden bir denizyıldızı daha alıp denize atan kişi, “Bak onun için çok şey değişti” karşılığını verir.” Okyanusa geri atılan denizyıldızı misali, bizlerde üstleneceğimiz değişik rollerle; tüm iş süreçlerimizde ve faaliyetlerimizde, mevcudu korumakla yetinmeyerek, sürekli olarak kendimize “İşime nasıl katma değer yaratırım?” sorusunu sormak ve kıyıya vurmuş her şeyi yaşatmak dileğiyle,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.
“Quality is not a formality.” – “Kalite formalite değildir.”
Ünal Savaş – Erdemir emeklisi – 2005, Kalite gönüllüsü
Ünal SAVAŞ – Erdemir retired, 2005, Quality volunteer
Kazasız çelik üretimi ile rekabetçi maliyette çelik üretiminin en birinci önceliklerimiz ve hedeflerimiz arasında yer aldığı grubumuzdaki tüm süreç faaliyetlerimizin, yeni yılda
“SIFIR KAZA & SIFIR ZARAR”
“ZERO ACCİDENT & ZERO HARM” prensipleri çerçevesinde olması dileklerimle,
ERDEMİR GRUBU çalışma arkadaşlarımın 2012 yılını en içten dileklerimle kutlar, Bireysel ve Kurumsal tüm hedef ve stratejilerimizin sürekli değişen ve gelişen küresel dinamikler çerçevesinde olması ve bu doğrultuda gerçekleşmesi temennisi ile, ailelerinizle birlikte sağlık, huzur, mutluluk ve başarılarla dolu bir yeni yıl geçirmenizi temenni ederim.
“Quality is not a formality.” – “Kalite formalite değildir.”
Ünal Savaş – Erdemir emeklisi – 2005, Kalite gönüllüsü
Ünal SAVAŞ – Erdemir retired, 2005, Quality volunteer
Dartmouth College İşletme Fakültesi’nden Prof. Sydney Finkelstein, son yıllarda büyük şirketlerin yaşadığı krizlerin nedenleri üzerine konuşurken şunları söylemektedir.
“Kırık bir camı herkes görebilir. Bu kırık cam, aslında diplerde bir yerde görülmesi kolay olmayan başka kırıkların ve çamurların olduğuna işaret eder. Bu aslında basit bir yöntemmiş gibi gelebilir. Ama çoğunlukla şirketler sadece kırık camı görürler ve bunu tamir ederler. Bu kırık cam ve çamurlar belki imalat planında, müşteri hizmetleri veren kişilerde ya da farklı süreçlerde olabilir. Her şirketin, felaket kapıya dayanmadan önce uyarı sinyallerini alabilmek için uygun mekanizmayı oluşturması gerekir.”
ERDEMİR GRUBU olarak; felaket kapıya dayanmadan önce, iş süreçlerimizdeki kırık camlar ve çamurlardan arınmak suretiyle, grubumuzun rekabet gücünü ve kurumsal performansını, sektörümüze yön veren ve oyunun kurallarını belirleyen küresel şirketler seviyesine çıkarmak dileğiyle,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.
“Quality is not a formality.” – “Kalite formalite değildir.”
Ünal Savaş – Erdemir emeklisi – 2005, Kalite gönüllüsü
Ünal SAVAŞ – Erdemir retired, 2005, Quality volunteer
Yeni yılın tüm Türkiyeye ve tüm Türk halkına mutluluklar getirmesini temenni ederim
Yeni çalışma biçimlerinin ve değerlerinin hüküm sürdüğü günümüzün küresel rekabete açık iş dünyasında, Yönetim Kurulu Başkanından, sıradan işçiye kadar her kademedeki çalışanımızın sürdürülebilir bir iş garantisinin olmadığı,
Şirketimizin de; sürekli değişen ve gelişen yeni küresel iş dinamikleri doğrultusunda, başarısız hiç kimseye kariyer edinme borcunun olmadığı ve olamayacağı bilinciyle hareket ederek,
Maliyetleri yükseltici etkinlikler içerisine girmek yerine, başarılı bireylerin başarılı kurumlar yaratacağı anlayışını benimsemek, bu davranışımızı da sürdürülebilir bir şekilde, bireysel ve kurumsal iş kültürü haline getirmek suretiyle,
Kendi kariyerimizle birlikte, kurumsal varlığımızı da, yeni küresel iş dinamikleri doğrultusunda oluşturabilmek dileğiyle,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.
Ünal Savaş
2005-Erdemir emeklisi
Elektronik Otomasyon Müdürlüğü
Günümüz piyasa ekonomisinin rekabetçi koşullarında şirketler,
ancak düşünsel sınırları zorlayan yaratıcılıkları, fırsatları değerlendirebilme yetenekleri, sürekli değişimi ve yenilikçiliği ilke edinmiş çalışanları ölçüsünde, birbirlerine karşı rekabet üstünlüğü sağlayabilmektedirler.
Dünya çelik sektörüne yön veren ve oyunun kurallarını belirleyen dünyanın en büyük ölçekli çelik üreticisi ArcelorMittal’in sahibi Laksmi Mittal’ in dediği gibi,
“Always think outside the box and embrace opportunities that appear, wherever they might be.”
“Nerede olursanız olun, her zaman kutunun dışında düşünebilmek ve fırsatları değerlendirebilmek” dileğiyle,
İş süreçlerimizde farklılık yaratacak; sıra dışı düşünce tarzı ile fırsatlara odaklanarak, her zaman ve her ortamda statükonun dışına çıkarak yenilikçi çözümler ve uygulamalar üretebilmek dileğiyle,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN
“Quality is not a formality.” – “Kalite formalite değildir.”
Ünal Savaş – Erdemir emeklisi – 2005, Kalite gönüllüsü
Ünal SAVAŞ – Erdemir retired, 2005, Quality volunteer
“Bir adam okyanus sahilinde yürüyüş yaparken, denize telaşla bir şeyler atan birine rastlar. Biraz daha yaklaşınca bu kişinin, sahile vurmuş denizyıldızlarını denize attığını
fark eder ve “Niçin bu denizyıldızlarını denize atıyorsunuz diye sorar.” Topladıklarını hızla denize atmaya devam eden kişi, “Yaşamaları için” yanıtını verince, adama şaşkınlıkla “İyi ama burada binlerce deniz yıldızı var. Hepsini atmanıza imkan yok. Sizin bunları denize atmanız neyi değiştirecek ki?” der. Yerden bir denizyıldızı daha alıp denize atan kişi, “Bak onun için çok şey değişti” karşılığını verir.” Okyanusa geri atılan denizyıldızı misali, bizlerde üstleneceğimiz değişik rollerle; tüm iş süreçlerimizde ve faaliyetlerimizde, mevcudu korumakla yetinmeyerek, sürekli olarak kendimize “İşime nasıl katma değer yaratırım?” sorusunu sormak ve kıyıya vurmuş her şeyi yaşatmak dileğiyle,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.
“Quality is not a formality.” – “Kalite formalite değildir.”
Ünal Savaş – Erdemir emeklisi – 2005, Kalite gönüllüsü
Ünal SAVAŞ – Erdemir retired, 2005, Quality volunteer
Kazasız çelik üretimi ile rekabetçi maliyette çelik üretiminin en birinci önceliklerimiz ve hedeflerimiz arasında yer aldığı grubumuzdaki tüm süreç faaliyetlerimizin, yeni yılda
“SIFIR KAZA & SIFIR ZARAR”
“ZERO ACCİDENT & ZERO HARM” prensipleri çerçevesinde olması dileklerimle,
ERDEMİR GRUBU çalışma arkadaşlarımın 2012 yılını en içten dileklerimle kutlar, Bireysel ve Kurumsal tüm hedef ve stratejilerimizin sürekli değişen ve gelişen küresel dinamikler çerçevesinde olması ve bu doğrultuda gerçekleşmesi temennisi ile, ailelerinizle birlikte sağlık, huzur, mutluluk ve başarılarla dolu bir yeni yıl geçirmenizi temenni ederim.
“Quality is not a formality.” – “Kalite formalite değildir.”
Ünal Savaş – Erdemir emeklisi – 2005, Kalite gönüllüsü
Ünal SAVAŞ – Erdemir retired, 2005, Quality volunteer
Dartmouth College İşletme Fakültesi’nden Prof. Sydney Finkelstein, son yıllarda büyük şirketlerin yaşadığı krizlerin nedenleri üzerine konuşurken şunları söylemektedir.
“Kırık bir camı herkes görebilir. Bu kırık cam, aslında diplerde bir yerde görülmesi kolay olmayan başka kırıkların ve çamurların olduğuna işaret eder. Bu aslında basit bir yöntemmiş gibi gelebilir. Ama çoğunlukla şirketler sadece kırık camı görürler ve bunu tamir ederler. Bu kırık cam ve çamurlar belki imalat planında, müşteri hizmetleri veren kişilerde ya da farklı süreçlerde olabilir. Her şirketin, felaket kapıya dayanmadan önce uyarı sinyallerini alabilmek için uygun mekanizmayı oluşturması gerekir.”
ERDEMİR GRUBU olarak; felaket kapıya dayanmadan önce, iş süreçlerimizdeki kırık camlar ve çamurlardan arınmak suretiyle, grubumuzun rekabet gücünü ve kurumsal performansını, sektörümüze yön veren ve oyunun kurallarını belirleyen küresel şirketler seviyesine çıkarmak dileğiyle,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.
“Quality is not a formality.” – “Kalite formalite değildir.”
Ünal Savaş – Erdemir emeklisi – 2005, Kalite gönüllüsü
Ünal SAVAŞ – Erdemir retired, 2005, Quality volunteer